Od początku naszej działalności,
czyli od 2008 roku,

systematycznie rozwijamy się, zapewniając naszym Klientom dopasowany do indywidualnych potrzeb wachlarz usług. Specjalizujemy się w outsourcingu usług dla polskich i zagranicznych klientów. Wchodzimy w skład Grupy Verbicom, obecnej na rynku teleinformatycznym od 2002 roku.

Pole działalności naszego wirtualnego biura to obsługa klienta, marketing i sprzedaż. W tym zakresie profesjonalnie wspieramy naszych klientów, oferując obsługę infolinii, Service Desk       i Help Desk, organizację różne akcje telemarketingowe, kampanie promocyjne itp. Pomagamy obniżyć koszty nowo powstałym firmom.

Dysponujemy najnowocześniejszym zapleczem technicznym, które umożliwia nam pracę według najwyższych międzynarodowych standardów i trendów. Nasze nowoczesne Call Center to wyposażone we wszystkie współczesne kanały komunikacji Contact Center: telefon, faks, Internet, sms, e-mail.

Jesteśmy przygotowani do profesjonalnego wsparcia najbardziej wymagających klientów.