Service Desk i Help Desk

Oferowana przez nas usługa Service Desk i Help Desk to inaczej infolinia serwisowa, działająca całą dobę, 7 dni w tygodniu, zapewniająca szybką i sprawną obsługę klienta. Help Desk służy do skutecznej pomocy przy rozwiązywaniu zgłoszonego przez klienta problemu. Kient dzwoniący na Service Desk zostanie przekierowany do kolejnej linii wsparcia – w zależności od sprawy – np. do Działu Technicznego.
p2
Konsultanci infolinii serwisowej są gotowi odpowiadać na wszelkie pytania związane z produktem czy usługą, sugerują rozwiązania problemów, rejestrują reklamacje, tworzą bazy najczęściej zadawanych pytań, obsługują korespondencję e-mail. Niezależnie od wybranej formy kontaktu (telefon, e-mail, fax, SMS), każda firma korzystająca z oferty Service Desk i Help Desk zyska profesjonalne wsparcie w zakresie obsługi klienta.

Uruchomienie infolinii serwisowej umożliwia obniżenie kosztów, optymalizuje wykorzystanie zasobów osobowych, a także pozytywnie wpływa na wizerunek firmy.

Spotkaj się z doradcą

Masz pytania skorzystaj z naszej Infolinii

+ 48 61 828 58 00

Wyślij zapytanie