Biuro Obsługi Klienta

Zadowolony klient jest największą wartością każdej firmy, która pragnie się rozwijać i realizować swoje cele. Naszym zadaniem jest zapewnienie Państwu jak najwyższego poziomu obsługi klienta, przy minimalizacji kosztów i optymalizacji nakładu pracy.

p3

Nasza oferta:

  • Zarządzanie harmonogramem spotkań,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (e-mail, fax)
  • Obsługa połączeń telefonicznych, Infolinii (przekierowywanie połączeń: klienci, opiekun-doradca, manager),
  • Dbanie o prawidłowy, sprawny i terminowy obieg dokumentów, współpraca z innymi działami firmy
  • Raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne
  • Welcome calls
  • Serwisy informacyjne dla Klientów
  • Rejestracja zmian danych osobowych Klientów
  • Obsługa programów cross-sell/up-sell
  • Systemy rezerwacji, zamówień i sprzedaży przez telefon
  • Obsługa reklamacji
  • Obsługa programów utrzymania Klientów i programów lojalnościowych
  • Przejmowanie nadwyżek połączeń
  • Stworzenie „zapasowego” call center lub Data Center (disaster recovery)

Spotkaj się z doradcą

Masz pytania skorzystaj z naszej Infolinii

+ 48 61 828 58 00

Wyślij zapytanie