czyli Dealerskie Call Center
To nasza nowatorska propozycja skierowana do Salonów i Serwisów samochodowych.
Mamy przyjemność zaoferować Państwu wsparcie w zakresie utrzymania i budowania dobrego wizerunku Waszej firmy w kontaktach z klientami. Bardzo istotnym jest odbieranie połączeń telefonicznych kierowanych do salonu i serwisu od Państwa stałych i potencjalnych klientów. Jednym ze standardów wysokiej jakości obsługi klientów jest odbieranie połączeń po maksymalnie trzech sygnałach wywołania. Wiemy, że trudno odbierać telefon jeśli rozmawiamy z klientem z telefonu komórkowego albo jeśli klient siedzi właśnie naprzeciwko. Dzwoniący telefon jest nieprzyjemny dla pracownika, dla naszego klienta i dla potencjalnego klienta. Dlatego chcielibyśmy zaradzić takiemu problemowi i proponujemy usługę:
Odbieranie połączeń przychodzących po czasie;
W pierwszej kolejności skoncentrujemy naszą uwagę na klientach, którzy sami dzwonią do dealera, przeanalizujemy czy wszystkie połączenia są odbierane, jak szybko i w jakim celu klienci kontaktują się z salonem i serwisem.
Taka usługa może być realizowana na 2 sposoby:
- Może zostać przekierowany 1 numer telefonu (najczęściej oblegany) do naszego biura wsparcia
- Mogą zostać przekierowane różne numery telefonów do naszego Biura wsparcia.
Oczywiście konieczne jest sprawdzenie możliwości technicznych centrali telefonicznej.
Przygotowujemy odpowiednie numery telefonów dedykowane działom Państwa firmy dzięki czemu w naszym systemie mamy informację z jakiego działu połączenie jest przekierowane. Połączenia są odbierane przez konsultantów z informacją: że aktualnie nie ma wolnego doradcy, sprzedawcy – prosimy o pozostawienie telefonu i nazwiska oraz sprawy, z którą się zwraca klient.
Taki komunikat zwrotnie przekazujemy we wskazane przez Państwa miejsca – kierownicy działów, recepcja gdzie praca jest dysponowana do wolnych w tej chwili pracowników. Może się to odbywać droga mailową i/lub sms
Tutaj proponujemy na początek TEST, który odpowie nam na pytania:
- ilu połączeń nie są w stanie w stanie odebrać pracownicy salonu i serwisu po 3 dzwonkach
- do jakich działów najczęściej dzwonią klienci
- w jakich sprawach najczęściej dzwonią klienci
Za to:
- mamy zadowolonych klientów, którzy zostawili swoją sprawę w firmie i już mogą tylko czekać na zwrotny kontakt
- pracownicy mogą zająć się fachową obsługa klienta na miejscu
- wprowadzić stosowne usprawnienia w firmie
Zwiększenie retencji klientów serwisowych;
Wychodzimy na przeciw oczekiwaniom klientów, przypominamy o terminie serwisu, umawiamy wizyty i badamy satysfakcje klientów po wykonaniu usługi.
Otrzymujemy bazy klientów, którym kończy się przegląd techniczny przypominając o zbliżającym się terminie – od takich klientów bierzemy orientacyjny czas kiedy to możliwe i taka zwrotna informację przekazujemy do recepcji serwisu – gdzie jest wykonywany telefon w celu umówienia już dokładnego terminu przeglądu.
Możemy też zaproponować SMSowe przypomnienia o umówionych termiach np. na 1 dzień przed umówiona wizytą.
Bardzo popularna usługa jest badanie satysfakcji po serwisie – takie badania są wykonywane najczęściej 1-3 dni po odbiorze auta. Maksymalna liczba pytań, która jest zadawana to 5. Niektórzy dealerzy na stałe prowadzą takie badanie, inne okresowo. Dzięki tej usłudze Państwo mogą się dowiedzieć co należy poprawiać w jakości świadczonych usług.
Kampanie promocyjne i marketingowe:
Prowadzimy kampanie promocyjne, umawiamy spotkania na jazdy próbne i testowe, proponujemy klientom wymianę opon i przeglądy.
Bazę klientów otrzymujemy od dealerów.
Najczęściej prowadzone kampanie są związane wprowadzeniem nowego modelu na rynek, różnego rodzaje follow-up po wydarzeniach (targach, wysyłkach katalogów itp.) Informujemy tez o promocjach w serwisie (np. przegląd wiosenny za 49 zł, wymiana opon za 77 zł, albo hotel dla opon za 1 zł itp.)
Wszystkie działania prowadzone są oparciu o ochronę danych osobowych – dane są wykorzystywane wyłączenie do prowadzenia wskazanych przez Państwa usług.
Nasza firma funkcjonuje 24h – zatem jesteśmy do Państwa dyspozycji :-)