Badania marketingowe
Badania i ankiety marketingowe
Jeśli chcemy zadowolić naszych klientów i poprawić wyniki sprzedaży, powinniśmy wsłuchać się w ich nieustannie zmieniające się potrzeby. Najlepszym sposobem, żeby za nimi nadążać jest przeprowadzanie badań rynkowych i marketingowych.
Badania marketingowe są doskonałym sposobem pozyskiwania wiedzy na temat danego produktu czy usługi, szczególnie przy wdrażaniu ich na rynek. Dzięki takim badaniom marketingowym, klient uzyska szczegółowe informacje na temat zadowolenia z użytkowania danego produktu czy poziomu zainteresowania ofertą, co często jest kluczowym czynnikiem w wyborach konsumenckich.
Podstawową formą wdrożenia takich badań jest przeprowadzanie ankiet marketingowych. Dzięki nim poznajemy prawdziwą opinię konsumentów na temat marki, usługi czy produktu, a prawidłowo przeprowadzona ankieta staje się miernikiem badania satysfakcji klienta. Udzielone odpowiedzi są nieocenioną bazą wiedzy, na której podstawie firma może podjąć właściwe i skuteczne działania marketingowe.
TWÓJ ASYSTENT 24 na zlecenie swoich Klientów wykona profesjonalne badania marketingowe. Follow up umożliwi zachowanie ciągłości kontaktu z konsumentami, a tym samym przyczyni się do wzrostu świadomości marki czy produktu wśród odbiorców.
Kampanie marketingowe
Badanie satysfakcji klientów
Nasi konsultanci zostali specjalnie wykwalifikowani, żeby przeprowadzać kampanie marketingowe, które przyczynią się do wzrostu sprzedaży. Wykorzystują różne narzędzia marketingu bezpośredniego, by zapoznać odbiorcę ze szczegółami oferty firmy.
Nasz Contact Center umożliwia błyskawiczne i skuteczne wyselekcjonowanie grupy docelowej oraz sfinalizowanie sprzedaży, przede wszystkim stawiając na badanie satysfakcji klientów. Cały proces jest całkowicie bezpieczny pod względem ochrony przetwarzanych danych, dzięki wysokiej klasy technologii i wdrożonych przez nas standardów obsługi.
Nasi pracownicy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje w zakresie profesjonalnego przeprowadzania kampanii marketingowych – uczestnicząc w specjalistycznych szkoleniach, stają się jeszcze bardziej skutecznymi sprzedawcami i negocjatorami.
Jeśli chcą Państwo przekonać się jaki wpływ na wyniki sprzedażowe firmy mają badania satysfakcji klienta, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami za sprawą infolinii lub osobistego spotkania z naszym doradcą.