Własna infolinia serwisowa
Call Center i Contact Center – obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Call center nazywane jest w języku polskim centrum obsługi telefonicznej lub inaczej biurem obsługi klienta. Niewątpliwie stanowi „centrum dowodzenia” każdej poważanej i dobrze prosperującej firmy. Dzięki systemowi call center będziesz mógł sprawnie komunikować się ze swoimi klientami, co z pewnością przełoży się na poziom ich zadowolenia oraz wzrost wyników sprzedaży.
Własna infolinia serwisowa ,biznesowa jest jednym z najskuteczniejszych i najpopularniejszych narzędzi marketingowo-sprzedażowych. W ramach infolinii obsługujemy nie tylko telefony komórkowe i stacjonarne, ale również faks oraz serwis internetowy. Dzięki temu dostęp do informacji na temat danego produktu czy usługi jest stały: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Także samo wdrożenie infolinii przebiega błyskawicznie, ponieważ zajmuje zaledwie jeden dzień.
Twój Asystent 24 dysponuje bardzo nowoczesnym contact center opartym o zaawansowaną technologię teleinformatyczną, która umożliwia profesjonalną obsługę połączeń zarówno przychodzących, jak i wychodzących. Stosując aplikacje klasy CRM, jesteśmy w stanie obsługiwać wszystkie interaktywne kanały komunikacji: połączenia telefoniczne, wiadomości tekstowe SMS, wiadomości multimedialne MMS, faks, pocztę elektroniczną oraz strony internetowe.
Nasi asystenci są specjalnie wykwalifikowani, aby udzielać profesjonalnego i rzeczowego wsparcia nawet najbardziej wymagającym klientom. Decydując się na skorzystanie z naszych usług, zapewniasz sobie gwarancję stałego dostępu do informacji o swoich produktach lub usługach, znacznego obniżenia kosztów obsługi klienta, a także pewność niezmiennej kwoty, którą nietrudno rozplanować w budżecie firmy.
W przypadku dodatkowych pytań serdecznie zapraszamy do kontaktu, który jest przecież kluczowy w relacji między klientem a firmą (również Twoją firmą)!