Wirtualne Biuro Obsługi Klienta
W myśl znanego utartego hasła „klient – nasz pan”, zadowolenie konsumentów stanowi największą wartość każdej firmy, która chce się prężnie rozwijać i sukcesywnie realizować swoje zamierzone cele. Naszym zadaniem jest zapewnienie Państwu, jako przyszłym nabywcom naszych usług, jak najwyższego poziomu obsługi klienta, przy jednoczesnej minimalizacji kosztów oraz optymalizacji nakładu pracy.
Oferujemy zatem wirtualne biuro obsługi klienta, za sprawą którego wszelkie kontakty z klientami przejmiemy na siebie.
Wirtualne biuro obsługi klienta – czym się zajmujemy ?
W ramach naszej oferty zajmujemy się wieloma obszarami. Przede wszystkim oferujemy obsługę zarówno korespondencji przychodzącej, jak i obsługę korespondencji wychodzącej, za pośrednictwem faksu oraz poczty elektronicznej. Oprócz obsługi korespondencji odbieramy również połączenia telefoniczne – jeśli zaistnieje taka potrzeba przekierowujemy je.
Jako wykwalifikowani asystenci oferujemy także zarządzanie harmonogramem spotkań oraz dbamy o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów firmowych, również w ramach współpracy z pozostałymi działami przedsiębiorstwa.
W trosce o długoterminowy rozwój firmy przygotowujemy okresowe raporty. Z doświadczenia wiemy też jak istotne jest pierwsze wrażenie, dlatego staramy się, by powitalna rozmowa z klientem przebiegała jak najlepiej. Zatem oferujemy profesjonalnie przeprowadzone welcome calls.
Żeby maksymalnie ułatwić klientom kontakt z firmą i korzystanie z oferowanych produktów lub usług, przygotowujemy dla klientów serwisy informacyjne, a także skrupulatnie rejestrujemy wszelkie zmiany danych osobowych. Przyjmujemy zgłoszenia reklamacji, a także obsługujemy programy utrzymania klientów oraz programy lojalnościowe. Zajmiemy się również systemami rezerwacji, zamówień oraz sprzedaży telefonicznej.
Stawiamy na nowoczesność, dlatego obsługujemy zaawansowane programy cross-sell/up-sell. Natomiast w sytuacji nadwyżek połączeń tworzymy „zapasowe” call center lub Data Center (disaster recovery).
Nasza oferta:
- Zarządzanie harmonogramem spotkań,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (e-mail, fax)
- Obsługa połączeń telefonicznych, Infolinii (przekierowywanie połączeń: klienci, opiekun-doradca, manager),
- Dbanie o prawidłowy, sprawny i terminowy obieg dokumentów, współpraca z innymi działami firmy
- Raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne
- Welcome calls
- Serwisy informacyjne dla Klientów
- Rejestracja zmian danych osobowych Klientów
- Obsługa programów cross-sell/up-sell
- Systemy rezerwacji, zamówień i sprzedaży przez telefon
- Obsługa reklamacji
- Obsługa programów utrzymania Klientów i programów lojalnościowych
- Przejmowanie nadwyżek połączeń
- Stworzenie „zapasowego” call center lub Data Center (disaster recovery)