Service Desk i Help Desk
Większość klientów kontaktuje się z nami w celu udzielenia pewnych szczegółowych informacji na temat oferty naszej firmy. Zdarzają się jednak przypadki, kiedy klienci chcą rozwiązać jakiś zaistniały problem. Naprzeciw temu wychodzą konsultanci z Service i Help Desku.
Niezawodna usługa Service Desk i Help Desk stanowi również infolinię serwisową, która działa całą dobę, 7 dni w tygodniu oraz zapewnia błyskawiczną i sprawną obsługę klienta. Różnica polega na tym, że Help Desk służy do skutecznej pomocy przy rozwiązywaniu zgłoszonego przez klienta problemu. Natomiast klient, który dzwoni na Service Desk zostanie przekierowany do kolejnej linii wsparcia – w zależności od sprawy – np. do Działu Technicznego. Takie zróżnicowanie poszczególnych kanałów naszej infolinii zdecydowanie usprawnia kontakt z klientem, co przekłada się na jego zadowolenie i wzrost wyników sprzedażowych firmy.
Konsultanci naszej infolinii serwisowej są gotowi odpowiadać na wszelkie pytania klientów związane z danym produktem czy usługą, podpowiadają najkorzystniejsze rozwiązania ich problemów, rejestrują zgłaszane reklamacje, obsługują korespondencję elektroniczną, a także tworzą bazy najczęściej zadawanych pytań, co przyczynia się do usprawnienia kontaktu z klientem w przyszłości. Niezależnie od tego w jaki sposób skontaktuje się z nami klient (telefon, e-mail, faks, SMS), każda firma, która zdecyduje się na własny Service Desk i własny Help Desk zyska profesjonalne wsparcie w zakresie obsługi klienta.
Uruchomienie profesjonalnej infolinii serwisowej umożliwia znaczne obniżenie kosztów, optymalizację wykorzystania zasobów osobowych, a także pozytywnie wpływa na wizerunek firmy.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami za pośrednictwem naszej infolinii lub do bezpośredniego spotkania z naszym doradcą. Nie zwlekaj i jak najszybciej usprawnij kontakt ze swoim klientem!